مراجعین محترم؛
بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال دانشگاه علوم پزشکی تبریز به آگاهی مراجعین محترم می رسد:
- هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.
- این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمات، روشهای نظارت و مسئولیتهای دانشگاه را در صورت لزوم مشخص میکند.
مسئولیت و تعهدات:
۱- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش پرسش و پاسخ و یا بخش تماس با ما یا برای ثبت شکایات از طریق سامانه ثبت شکایت به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و۲۴ ساعت روز، دارا می باشد.
۲- حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است. همچنین جهت ارتباط با سایر حوزه ها به صفحه ارتباط با مسئولان مراجعه فرمایید. نظرات سازنده شما برای افزایش کیفیت ارائه خدمات دانشگاه عتف و در صورت لزوم اصلاح فرآیندها موثر خواهد بود در صورت امکان در نظرسنجی میز خدمت الکترونیکی ما مشارکت فرمایید.
۳- به محض ثبت درخواست کد رهگیری و رمز برای درخواست کننده ایجاد می شود و از طریق ردیابی نامه در دبیرخانه میتوانند نسبت به پیگیری درخواست خود اقدام نمایند.
۴- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی اطلاع رسانی خواهد شد.
۵- در صورت تمایل برای بهبود کیفیت ارائه خدمات در این تارنما خواهشمند است در نظرسنجی تارنما دانشگاه شرکت فرمایید.