برای نمایش بهتر وب سایت از ورژن جدید مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.

دانلود ورژن جدید فایرفاکس دانلود ورژن جدید کروم
English فارسی
logo

مرکز بهداشت شهرستان تبریزTabriz Health Center

فهرست اصلی

شرح وظایف تدارکات

شرح وظایف
 
  1.  مدیریت خرید جهت بهره برداری و کاهش هدر رفتن اعتبارات و موجودی ها در انبار سازمان
  2. پیش بینی خریداقلام مصرفی و غیر مصرفی موردنیاز ستادی و واحدهای تابعه براساس اعتبارات تخصیص یافته
  3. برنامه ریزی و هماهنگی تهیه کالاها، ملزومات و وسایل مورد نیاز واحدهای زیربط
  4. مشارکت در تجهیز مراکز جدید الاحداث
  5. آموزش اصول و روشهای فرآیند خرید کالا به کارپردازان واحدهای تابعه
  6. برگزاری استعلام بهای خرید کالا پس از تامین اعتبار
  7. بررسی اسناد مربوط با خرید و تطبیق با آئین نامه ی مالی معاملاتی دانشگاه
  8. تهیه گزارش از کالاهای نامرغوب و بلامصرف خریداری شده
  9. نظارت بر تکمیل اسناد مالی تنظیم شده توسط کارپردازان واحدهای تابعه
  10. پیگیری نواقص اسناد مالی تنظیم شده و صدور چک فروشندگان
  11. مدیریت بر انجام امور تشریفات و پذیرایی جلسات ستاد با هماهنگی رئیس امور اداری
  12. تهیه و ثبت فرم های مالیاتی جهت ارائه به اداره امور مالیات
  13. تعیین قیمت البسه کارکنان براساس دستورالعمل شماره 15
  14. تنظیم اسناد مجتمع های سلامت واگذار شده
  15. تنظیم اسناد و صورت وضعیتهای مراکز جدید الاحداث
  16. برقراری روابط سالم و مداوم با فروشندگان جهت خرید عاقلانه و رقابتی
  17. پیگیری و پرداخت خرید انشعابات آب، برق، گاز و تلفن مراکز جدید الاحداث
  18. محوطه سازی و دیوار کشی مراکز جدید الاحداث
  19. پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن و عوارض نوسازی ستاد و مراکز سلامت شهری و روستایی