برای نمایش بهتر وب سایت از ورژن جدید مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.

دانلود ورژن جدید فایرفاکس دانلود ورژن جدید کروم
English فارسی
logo

مرکز بهداشت شهرستان تبریزTabriz Health Center

فهرست اصلی

فرآیند دریافت و صدور نامه های اداری

مراحل دریافت و صدور نامه های اداری
  • تمام مکاتبات پس از امضاء مسئولین مرکز بهداشت نامه در کارتابل در انتظار قرار می گیرد
  • تقسیم بندی نامه بین کاربران دبیر خانه
  • مطالعه نامه مبنی بر صلاحیت صدور و یا عدم صدور در مثبت بودن عملیات صدور بشرح ذیل صورت می گیرد .
  • تشخیص اولویت نامه و اقدام فوری
ابتدا فایل متن مشاهده پس از اطمینان از صحت نامه و تکمیل امضاء، عنوان و عد وجود نقص و و غلط املائی در متن، صدور به شرح ذیل صورت میکیرد:
  1. اصل و رونوشت نامه به ادارات یا افراد موردنظر از سیستم یا اشخاص خارج بعنوان گیرندگان نامه انتخاب می شود.
  2. بایگانی نامه در سال جاری انتخاب می گردد.
  3. پیوست نامه و همچنین مراجع را تکمیل نموده و در صورت لزوم مدارک پیوستی از کارشناسان اخذ و در پیوست نامه اسکن می گردد.
  4. ویرایش نامه در صورت کسر یا افزودن عنوان و رونوشت نامه و .... همچنین ویرایش کلی نامه
  5. انتخاب بایگانی در سال مربوطه و سپس ثبت نامه
  6. دریافت پرینت از اصل نامه بدون رونوشت و همچنین دریافت پرینت از رونوشت و پیوست و سپس ارسال به واحدها مربوطه
  7. پیگیری شماره نامه های صادره بصورت حضوری و تلفنی
  • صدور نامه های غیر مکانیزه از تمامی واحد های تابعه
  1. تحویل نامه به ارباب رجوع یا کاشناس مربوطه یا ارسال به مراسلات
  2. انتخاب نامه های ارسالی و اسکن اصل نامه و ثبت و مراحل صدور نامه
  3. مطالعه نامه جهت بررسی صلاحیت نامه برای صدور و درصورت عدم صحت به مبداعودت داده می شود
  4. انتخاب کاربر جهت صدور نامه
  5. نامه کلی به دبیرخانه تحویل می گردد.